loading...
داف ایرانی دختر 79
arash بازدید : 980 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)
  • من از عقرب نمیترسم ولی از نیش میترسم

    www.m309.ir/post/9

    من از عقرب نمیترسم ولی از نیش میترسم ندارم شکوه از بیگانگان از خویش میترسم ندارم وحشتی از ...

  • کلبه تنهایی - شعر نیش عقرب

    www.26mahdi.blogfa.com/tag/شعر-نیش-عقرب

    کلبه تنهایی - شعر نیش عقرب - تکیه به شونه هام نکن.من از تو افتاده ترم .ماکه به هم نمی رسیم .بسه ...

  • ندای لرستان - من از عقرب نمی‌ترسم ولی از نیش …

    needalorestan.blogfa.com/post-133.aspx

    ندای لرستان - من از عقرب نمی‌ترسم ولی از نیش می‌ترسم! - دانستن حق مردم است - ندای لرستان

  • من از عقـرب نمی ترسـم ولی از نیش مــی ترســم - آه چی …

    ghiacy.persianblog.ir/post/15

    مـن از عقــرب نمی ترســــم ولی از نیش مــی ... من از یاری که باشد بی وفا از دشمــنم هم بیــش ...

  • Shikopik67: من از عقرب نمی‌ترسم ولی از نیش می‌ترسم من از ...

    achomnet.ir/view/post:1251244

    Shikopik67. من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم من از گرگی که رفته در لباس میش میترسم

  • آسمون ریسمون - من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک …

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=160992827369675&...

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم.. من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم..

  • شعر نو : فروغ حیدری - من از پس لرزه های وحشی این درد …

    www.shereno.com/9009/8452/150143.html

    شاعر: فروغ حیدری, شعر: من از پس لرزه های وحشی این درد می ترسم , دفتر: حس زیبای آرامش, نه از ...

  • sungod - من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم/من از

    www.nicefun.org/view/post:2016122

    sungod - من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم/من از دشمن ..

  • PATOGH DOKHIHA - mohandes-saeidi.blogfa.com

    mohandes-saeidi.blogfa.com

    من از عقرب نمیترسم ولی از نیش میترسم, ... خرّم آن روز که پرواز کند از برِ من .

  • آبان 1391 - شعر و شوخی استوار فدیهه

    sadedelfadihe.blogfa.com/1391/08

    من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم ندارم شکوه از بیگانگان از خویش می ترسم ندارم وحشتی از ...

  • عکس/ نبرد سوسک و عقرب - mashreghnews.ir

    www.mashreghnews.ir/fa/.../398503/عکس-نبرد-سوسک-و-عقرب

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم من از دشمن نمیترسم و لی از «نا»دوست میترسم

  • با مرگ‌آورترین عقرب جهان آشنا شوید/ فیلم

    www.khabaronline.ir/detail/186467/science/nature

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم ... من ازعقرب هاخوشم میادخیلی دوست دارم یکی داشته باشم

  • بیشه سر - نوشته های جالب پشت ماشین

    bishehsariha.blogfa.com/category/2

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • دلنوشته های من - نمیترسم/میترسم

    md23.blogfa.com/post/165/نمیترسم-میترسم

    دلنوشته های من - نمیترسم ... مو از بَمبک نمی ترسُم مو از کلبوک می ترسم نه از مارو نه از عقرب ز ...

  • kaazi.rozblog.com - ((هر چی که بخوای))

    kaazi.rozblog.com

    -من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • جملات جالب - جملات پشت ماشین

    patoghkaraj.blogfa.com/category/18

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • دل شکسته - جملات جاده ای

    tanhatarin0731.mihanblog.com/post/7

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم .

  • نیش و میش و ریش و از هم از خویش میترسم

    www.lahzehha.ir/twilight-bite-out-of-beard-and-fear.html

    من از عقرب نمی ترسم ولی از نیش می ترسم از آن گرگی که می پوشد لباس میش می ترسم از آن جشنی که ...

  • اس ام اس استار - پیامک طنز پشت ماشین

    sms-star.blogfa.com/post/645

    -من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.::

  • سوسوسایت مجله زندگی » جملات پشت کامیونی

    sososite.org/?p=2411

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • ساده اما داستان کوتاه زندگــــی......... - بعضی از راننده ...

    www.sanistin.blogfa.com/post/9

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • آموزش .تحقیقات . مدیریت - جملات پشت ماشینی …

    mohmmadtagi.blogfa.com/post-926.aspx

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • ادامه مطلب - اس ام اس جدید 92

    sms2jok.blogfa.com/post/219

    -من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • دختر آسمانها - قشنگترین جملات پشت کامیون

    green-eyes.blogfa.com/post-44.aspx

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • عاشقانه

    asheeghaneh.blogfa.com

    علم بهتر است یا ثروت؟ ، هیچکدام فقط ذره ای معرفت. من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من ...

  • جمله های پشت کامیونی و نیسانی

    kaazi.rozblog.com/post/3

    -من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • همه چی درهم - جمله های بامزه پشت کامیونها

    komanji.blogfa.com/post/199

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • چند تا جمله ی معروف و با حال

    sch.math.loxblog.com/post/40/چند تا جمله ی معروف و...

    من از عقرب نمیترسم ولی از سوسک میترسم / من از دشمن نمیترسم ولی از دوست میترسم.

  • حکایتهای عشقی واشــــــــــــعار عاشقانه - اشعار جدایی

    www.hekayate-eshghenab.blogfa.com/post-18.aspx

    غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد دل من از غصه خون شد دل ... من از عقرب نمیترسم ولی از ...

  • | بروزترین

    babak-y.hostgem.ir/page-537966.html

    من از عقــــرب نمیترسم ولی از نیش میترسم ندارم شکـــوه از بیگانگــــان از خویش میترسم

  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 387
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,225
  • بازدید ماه : 4,317
  • بازدید سال : 25,923
  • بازدید کلی : 144,114